4 paź 2016

ePrezenty.pl | Księga gości i pomysł na prezent



Witajcie! W związku z tym, że w marcu zostałam narzeczoną, a ślub już w przyszłym roku postanowiłam rozglądać się za różnorodnymi akcesoriami ślubnym. Dlatego dziś chciałabym pokazać Wam co ciekawego udało mi się znaleźć na stronie eprezenty.pl. Jest to sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży spersonalizowanych za pomocą graweru, nadruku, napisu, haftu itp. artykułów idealnych na prezent. Gdy pierwszy raz zajrzałam na stronę byłam pozytywnie zaskoczona, gdyż oferuje ona ponad 3 tysiące rożnych pomysłów na prezent. Jeśli macie problemy z kupowaniem prezentów lub tak jak ja potrzebujecie księgi gości czy też podziękowań dla rodziców jest to idealny sklep dla Was. 




Tak jak wspominałam na stronie eprezenty.pl znalazłam wiele ciekawych gadżetów ślubnych. Moją największą uwagę przykuła księga gości w bardzo ciekawej i nietypowej wersji, gdyż jest to drewniane pudełko z serduszkami. link do pudełka Każdy z gości może zostawić swój podpis na pamiątkę uczestniczenia w tak ważnym dla nas dniu. Taka wersja księgi gości bardzo mi się podoba, ponieważ nie wszyscy mają ochotę na tworzenie długich wpisów w papierowej księdze gości. 


Pudełko wykonane zostało z drewna naturalnego. Jego wymiary zewnętrzne to 19.5cm x 16cm x 6.5cm, natomiast wymiary wewnętrzne to 18cm x 14.5cm. Głębokość całkowita pudełka zarówno na górze i dole wynosi 5cm. W środku znajduje się 100 serduszek o wymiarach 3x3cm. Najlepszą zaletą sklepu jest możliwość spersonalizowania zakupionych prezentów lub innych artykułów. Na księże gości grawerowane są imiona pary młodej i data ślubu oraz prośba o podpisywanie się na serduszkach. Wewnątrz pudełka znajduje się napis "Dziękujemy". Pudełko jest bardzo dobrze wykonane :)


Na stronie jest tak wielki wybór, że oprócz rzeczy kupionej na potrzeby ślubu i wesela, skusiłam się również na element biżuterii. Zdecydowałam się na srebrny naszyjnik kółeczko na którym możemy wygrawerować imię lub datę. link do naszyjnika Naszyjnik dzięki możliwości graweru daje pole do popisu, gdyż jest to idealna opcja na prezent np. z wygrawerowanym imieniem. Jednak ja zdecydowałam się na naszyjnik dla mnie z napisem  M&M, czyli pierwszymi literami naszych imion. Będzie to piękna pamiątką czasu przygotowań do ślubu i okresu narzeczeństwa.


Naszyjnik jest srebrny (próba 925) i waży około 1,8 g. Srebrny łańcuszek posiada długość 45cm, a kółeczko ma średnicę14 mm. Grawer może posiadać maksymalnie 10 liter. Naszyjnik jest bardzo dobrze wykonany, a napis wygląda dokładnie tak jak chciałam :) Zapakowany został w bardzo ładne pudełeczko, więc jeśli kupujecie na tej stronie biżuterię to już nie macie problemu z opakowaniem, a prezent jest gotowy do wręczenia najbliższej osobie.




Cała przesyłka została bardzo dobrze zabezpieczona folią bąbelkową, więc żadna z rzeczy nie uległa uszkodzeniu. Przesyłka dochodzi bardzo szybko od momentu złożenia zamówienia, gdyż realizacja wykonywana jest w ciągu 48 godzin. Produkty są wysokiej jakości. Jestem bardzo zadowolona z zakupów w sklepie eprezenty.pl.
Przedstawione produkty znajdziecie pod poniższymi linkami:
https://eprezenty.pl/
A Wy lubicie kupować prezenty przez internet, znacie sklep eprezenty.pl?
 A może tak jak ja jesteście za etapie ślubnych przygotowań? :)


 Gosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz