13 sie 2016

Lakiery hybrydowe Effective Nails | Samurai 134


W ostatnim czasie z wielką przyjemnością miałam okazję testować lakiery hybrydowe marki Effective Nails o której pierwszy raz usłyszałam w tym roku na Targach Look & Beauty Vision w Poznaniu. Przy wykonywaniu pierwszego manicure zdecydowałam się na kolor Samurai 134 i niech Was nie zwiedzie odcień na opakowaniu.W rzeczywistości jest to piękny blady, przygaszony róż. Muszę przyznać, że kolor bardzo trafił w moje gusta.






W związku z tym, że była to moja pierwsza przygoda z hybrydami miałam spore obawy. Jednak sądzę, że jak na pierwszy raz wyszło mi całkiem dobrze ;)  Do wykonania manicure hybrydowego użyłam bazy, lakieru hybrydowego (Samurai 134) oraz topu Effective Nails. Produkty nakładało się bardzo przyjemnie i bez żadnych problemów. Lakier nie miał tendencji do zalewania skórek w trakcie malowania ani w momencie utwardzania w lampie UV. Do uzyskania dobrego krycia potrzebne były jedynie dwie cienkie warstwy.






Lakier na paznokciach nosiłam przez 15 dni i muszę przyznać, że wszystko trzymało się idealnie. Nic się nie ścierało, nic nie odpadło, a lakier nawierzchniowy (top coat) zachował blask przez cały czas. Jedynym powodem dla którego musiałam ściągnąć hybrydy był odrost ;)


Muszę przyznać, że byłam bardzo ciekawa momentu ściągania hybryd. Wierzchnią warstwę topu spiłowałam i owinęłam paznokcie w folię aluminiową z wacikiem nasączonym acetonem. Jakie było moje zdziwienie, gdy już po 10 minutach lakier wraz z bazą samoistnie odchodził od płytki. W większości przypadku nie było potrzeby zeskrobywania lakieru z paznokcia, gdyż po kilku dodatkowych minutach z acetonem, lakier schodził całkowicie i wystarczyło delikatnie spiłować paznokcie bloczkiem polerskim. Mimo, że to był mój pierwszy manicure hybrydowy to miałam już okazję ściągać hybrydy innej marki i wtedy nie było tak kolorowo.





Lakiery kosztują 32zł i dostępne są na stronie producenta. Natomiast baza i top 36 zł.
 Mój kolor dostaniecie TUTAJ
Jednak warto polować na promocje i przeceny, które z tego co zauważyłam często się pojawiają.
Posiadam jeszcze jeden lakier hybrydowy marki Effective Nails, który również testuje i jestem tak samo zadowolona, ale to pokaże Wam innym razem.

Na pewno będę polowała jeszcze na jakieś kolory :)

A Wy robicie sobie hybrydy?
Słyszałyście już o marce Effective Nails? :)


Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)


Gosia


4 komentarze: