29 kwi 2016

Instagramowe wspomnienia ♥

 

Witam:) Na powitanie po przerwie zapraszam na moje "instagramowe" wspomnienia, chętnie przypomnę sobie co działo się u mnie w czasie mojej nieobecności tutaj :) Mam nadzieję, że jeżeli nie posiadacie Instagrama bądź mnie tam nie śledzicie to z chęcią obejrzycie ten kolaż. No i serdecznie zapraszam na Instagrama gdzie jestem częściej i na bieżąco wstawiam zdjęcia z chwil mojego życia jak i nowości zakupowe oraz inne ciekawostki :) margaret_lifestyle <-- Zapraszam:)

No to zaczniemy od sierpnia :D


A kończymy na marcu :)

Tak szybko zleciało te kilka miesięcy... Muszę powiedzieć, że tęskniłam za blogowaniem, jednak czasem trzeba dokonać wyboru na co trzeba poświęcić więcej czasu i co w danym momencie jest priorytetem...magisterka :p Takie krótkie wyjaśnienie z mojej strony :) Już niedługo post z zakupami z ostatnich kilku miesięcy, oj trochę się tego nazbierało :D

 Pozdrawiam :)

                                    Gosia                  

2 komentarze:

  1. Świetny mix, uwielbiam morze i koty :) Trzymam kciuki za magisterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful pics dear..all over the year!

    Theano from Fashionizein

    OdpowiedzUsuń